Časté dotazy
Jakým způsobem je jídlo uchováno během rozvozu?
Jídlo k Vám putuje v termoboxech a chladicích vozech. Vaše jídlo po uvaření naporcujeme do ekologických skleněných krabiček a okamžitě prudce schladíme. Jídlo tak uchováme nejen čerstvé, ale i s konzistencí a chutí přesně ve stavu, kdy jsme jej dovařili. Šokovým schlazením také prodloužíme jeho trvanlivost.
Kolik stojí rozvoz?
Vůbec nic! Rozvoz jídla našim klientům je služba zdarma od nás pro Vás. A nehodláme na tom nic měnit :-)
V kolik hodin mi jídlo dovezete? Mohu si vybrat konkrétní čas doručení?
Každý večer v časovém rozmezí, na němž jsme se společně domluvili. Snažíme se žít v souladu s přírodou, proto využíváme nejmodernější navigační a logistické technologie. Cílem je, aby rozvážková auta najezdila co nejméně kilometrů a nezatěžovala tak životní prostředí. Technologie vybírají řidičům trasy podle dodacích adres našich zákazníků, ale ani tak nedokáží určit na dny dopředu přesný čas doručení. Za to Vám ale můžeme nabídnout férovou cenu za jídlo a dopravu zdarma.
Vím, že v určitý den nebudu v obvyklou dobu doma, můžu změnit dobu závozu?
Zavolejte nám na Zákaznickou linku +420 737 106 832 a dejte nám aspoň den dopředu vědět. Domluvíme se na změně adresy doručení, nebo jiných možnostech. Zvažte, jestli termobox třeba nemůže převzít Váš soused, nebo Vám jej můžeme nechat někde poblíž na bezpečném místě.
Jak můžu jídlo nebo službu reklamovat?
Neříkáme, že se nemůže stát chyba. Jsme taky jenom lidé, ale nebojte, vždycky se domluvíme. Pošlete nám fotku a popište nám, co se přihodilo. Udělejte to ale prosíme neprodleně. Každou oprávněnou reklamaci se vždy snažíme vyřešit k oboustranné spokojenosti. Hledáme, kde vloudila chybička a přijímáme taková opatření, aby se již neopakovala.
Co když mám nějaké omezení ve stravě (alergie atd.)?
Dejte nám předem vědět. Zkusíme společně najít řešení.
Dá se služba přerušit?
Ano dá, a to dokonce bezplatně! Nejkratší doba přerušení je jeden pracovní týden. Dovoz jídla Vám na smluvenou dobu pozastavíme, máme jen malou prosbu. Potřebujeme to kvůli nákupu surovin a technologickým procesům v kuchyni vědět 5 pracovních dnů předem. O nic ale nepřijdete. Bude vám vygenerován slevový kód s platností dvou měsíců, kdy jeho hodnota bude odpovídat počtu zrušených dní.
Kdo sestavuje jídelníčky?
Máme tým nutričních specialistů, který ke každému programu připravuje vyvážené recepty pro přípravu pokrmů.
Jak často se jídla opakují?
Chceme, aby se složení jídelníčku v průběhu roku opakovalo co nejméně. Jídla, která mají naši zákazníci v oblibě, dostávají nové kreativní variace. Za dobu našeho fungování jsme do své databáze nasbírali tisíce receptů. Vracíme se k nim a snažíme se je po poradě s našimi specialisty obměňovat v souladu s moderními gastronomickými trendy.
Kde jídlo připravujete?
Jídlo pro Vás vaříme ve vlastních kuchyních s náročnými požadavky na kontrolu kvality, s největší odpovědností a s ohledem na životní prostředí. Našim cílem je spokojený zákazník, ke kterému se dostane kvalitní a nutričně vyvážený produkt založený na čerstvých potravinách, pocházejících z České republiky a navíc za férovou cenu.
Je potřeba používat doplňky stravy?
Tým našich nutričních specialistů navrhuje recepty tak, aby jídla měla správný poměr bílkovin, sacharidů, tuků a vitamínů. Pokud k tomu přidáte pár hrstí syrové zeleniny, nic tím nezkazíte, ba naopak.
Proč máme rozdílnou cenu pro muže a ženy?
Důvodem je menší porce pro ženy. Ženy fyziologicky mají menší množství svalové hmoty než muži z toho důvodu potřebují nižší příjem energie a na základě toho pro ně připravujeme menší porce.